SALGSTRENING
God service: "Når kunden får mer enn han forventer"
Hvordan coache en kunde til riktig beslutning, - for ham...?
God og ærlig kommunikasjon med kjøperen er viktig. Med en kommunikasjonsmodell basert på følelser og holdninger får deltagerne et salgsverktøy som er unikt. Det er fem følelser som er utgangspunktet for enhver kommunikasjon og handling. Deltagerne vil lære hvilken/hvilke følelser som styrer samtalen, og hvordan de, med denne kunnskapen, kan møte kjøperens argumentasjon. Samtalen vil på denne måten bli positiv og omdømmebyggende for selgeren.
Lær å identifisere hvilken følelse(r) som styrer en samtale og hvordan dette kan brukes positivt.
Lær hvordan man til enhver tid kan holde igang en samtale som er energigivende for alle som er involvert.
God service: "Når kunden får mer enn han forventer"
Hvordan coache en kunde til riktig beslutning, - for ham...?
God og ærlig kommunikasjon med kjøperen er viktig. Med en kommunikasjonsmodell basert på følelser og holdninger får deltagerne et salgsverktøy som er unikt. Det er fem følelser som er utgangspunktet for enhver kommunikasjon og handling. Deltagerne vil lære hvilken/hvilke følelser som styrer samtalen, og hvordan de, med denne kunnskapen, kan møte kjøperens argumentasjon. Samtalen vil på denne måten bli positiv og omdømmebyggende for selgeren.
Lær å identifisere hvilken følelse(r) som styrer en samtale og hvordan dette kan brukes positivt.
Lær hvordan man til enhver tid kan holde igang en samtale som er energigivende for alle som er involvert.